.

Khasiat Daun Dukung Anak Untuk Dapatkan Zuriat

SHARE:

Ikhtiar Hamil Dengan Amalkan Air Rebusan DAUN DUKUNG Dulu ada seorang lelaki berkongsi rahsia amalkan air rebusan dukung anak. Masa tu,...

Ikhtiar Hamil Dengan Amalkan Air Rebusan DAUN DUKUNG


Dulu ada seorang lelaki berkongsi rahsia amalkan air rebusan dukung anak. Masa tu, dia menghidap penyakit hepatitis B.

Memang dah tahap teruk, mata kuning semua. Tapi, dia amalkan petua untuk sembuh dari seorang pakcik yang handal tentang herba.

Selepas setahun mengamalkan daun dukung anak, lelaki tersebut bebas dari penyakit Hepatitis B hinggakan doktor sendiri terkejut dengan hasil pemeriksaan terkini.

Dya ingat dukung anak elok untuk rawat hepatitis B je, rupanya ada banyak lagi khasiat lain terutamanya untuk mereka yang sedang dalam ikhtiar untuk hamil macam saya ni.

Terima kasih Cik Puan Neesa Roslan sebab sudi berkongsi rahsia khasiat daun dukung anak kepada masyarakat. Saya letak dalam blog supaya mudah untuk saya rujuk di kemudian hari nanti.

#Khasiat Daun Dukung Anak Bagus Untuk Cepat Hamil

DAUN DUKUNG ANAK neh kita dah dapat dah !

Thank you Farah Darleena sebab tolong carikan. Nanti kita sama-sama minum ye. Pokok ni senang nak dapat tumbuh tepi jalan, tepi pasu tapi tak sangka sebenarnya banyak khasiat dia.

Salah 1 khasiat yang ramai orang tak tahu adalah air rebusan dia kalau minum, bagus untuk orang perempuan yang tengah IKHTIAR HAMIL. Ini pun cik neesa baru tahu sebab ada kawan tag tentang manfaat pokok neh.

Then kalau korang google, banyak lagi khasiat-khasiat lain antaranya bagus untuk merawat jaundis ( penyakit kuning ) bagi baby yang baru lahir.

#Dukung Anak Bagus Untuk Atasi Masalah Mati Pucuk Bagi Lelaki

Untuk kaum lelaki pulak, orang kata daun dukung anak ni boleh menyembuhkan masalah mati pucuk. Dan ada jugak yang amalkan minum air daun dukung anak neh sebagai booster kepada masalah keletihan ( pengganti ketum ! Haha ) .

Kalau tak cukup tidur, cukuplah dengan segelas air dukung anak, dalam beberapa minit keletihan tu akan berkurangan dan sejam selepas tu terus hilang letih.

#Sangat sesuai kalau demam urat.

Bagi suami yang mahu booster, minum segelas pati air rebusan ( tanpa campur air kosong) sejam sebelum “aktiviti” anda.

Terima kasih cik puan sudi berkongsi petua dan tips. Semoga dengan amalkan air rebusan dukung anak, dapat hindar dari bermacam penyakit yang semakin menjadi-jadi kat dunia ni.Selawat dan

rebus daun ni dan akarnya sekali selepas dibasuh bersih dgn 2 cawan air. Rebus sampailah airnya menjadi kuantiti utk 1 cawan air. Lepas tu minum dan selawat dan berdoa.

Sumber: lubukmaklumat.com

COMMENTS

Loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: Khasiat Daun Dukung Anak Untuk Dapatkan Zuriat
Khasiat Daun Dukung Anak Untuk Dapatkan Zuriat
https://1.bp.blogspot.com/-k-petKNN8LI/WhL3QR_jp-I/AAAAAAAAeOE/l6-YOgzHT2cAzzrYfHjT9OmaA9zerZgAQCLcBGAs/s640/images.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-k-petKNN8LI/WhL3QR_jp-I/AAAAAAAAeOE/l6-YOgzHT2cAzzrYfHjT9OmaA9zerZgAQCLcBGAs/s72-c/images.jpg
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2017/11/khasiat-daun-dukung-anak-untuk-dapatkan.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2017/11/khasiat-daun-dukung-anak-untuk-dapatkan.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy