.

Wanita Ini Tak Malu Tayang Puting Nenen Pada Umum

SHARE:

Ini minah saleh mana terlepas kat Malaysia ni?? Selamba badak dia jer berpakaian macam tu ketika berada di tempat umum! Minah kat atas tu...


Ini minah saleh mana terlepas kat Malaysia ni?? Selamba badak dia jer berpakaian macam tu ketika berada di tempat umum! Minah kat atas tu dah kenapa yer?? Ada masalah otak ke?? Teruk sangat dah cara dia berpakaian tu! Dia fikir dia berada di Amerika ke?? Baik punya dia tayang puting nenen dia, jelas sangat tu! Siapa yang tak nampak tu, baik pergi periksa mata korang kat pakar yer..

Miss pun tak tahu lah masa minah tu sarung baju, dia lupa nak pakai baju dalam kot.. Ataupun memang minah tu sengaja tak nak pakai baju dalam?? Sengaja nak tayang bentuk puting dan ‘buah ranumnya’ yang tak seberapa tu untuk tatapan umum.. Haishh! Sakit mata Miss yang tengok ni, tak senonoh betoii cara minah tu berpakaian!

Ini kalau cara dia berpakaian ketika berada di luar, mesti ramai lelaki tak berkelip memandang dia punya dada.. Gila tak pandang, ada ‘pemandangan’ baik punya ditayangkan secara percuma! Lebih teruk tu, akan ada seorang atau lebih dari tu akan mengambil gambar minah tersebut.. Betul tak??

Miss tak faham betul lah, kenapa lah semakin teruk cara orang sekarang berpakaian yer?? Miss rasa dorang yang suka berpakaian menjolok mata ni, dorang merasakan dah berpakaian tu sudah mencukupi.. Janji tak ‘berbogel’, itulah kot yang dorang fikirkan.. Cara pemikiran dorang tu, cetek sangat!

Apa guna kalau berpakaian pun, tapi terdedah apa yang tak patut didedahkan! Itu sama jer lah seperti bertelanjang! Bengong! Minah tu macam mana dia boleh berjalan dengan penuh berkeyakinan dengan tak pakai baju dalam tu yer?? Korang pun boleh bayangkan, bagaimana gaya dia berjalan dengan pakaian macam tu, betul tak?? Dasar perempuan tak tahu malu, huh! - MissHana/Utaranews.com

COMMENTS

loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: Wanita Ini Tak Malu Tayang Puting Nenen Pada Umum
Wanita Ini Tak Malu Tayang Puting Nenen Pada Umum
https://3.bp.blogspot.com/-TYJLP3tDoT8/Vzwb8mdhiOI/AAAAAAAATNU/lA4A4Ea1C4MlRVl2Zek5E-9adESSysCIQCLcB/s640/m.png
https://3.bp.blogspot.com/-TYJLP3tDoT8/Vzwb8mdhiOI/AAAAAAAATNU/lA4A4Ea1C4MlRVl2Zek5E-9adESSysCIQCLcB/s72-c/m.png
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2016/05/wanita-ini-tak-malu-tayang-puting-nenen.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2016/05/wanita-ini-tak-malu-tayang-puting-nenen.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy