.

Kisah Benar Kehidupan Gadis Pelacur Berusia 16 Tahun Di China

SHARE:

10 Foto Kisah Benar Kehidupan Gadis Sebagai P#lacur Berusia 16 Tahun Di China Kerana Kesempitan Hidup.. Kesiannya, masih muda dah jua...

10 Foto Kisah Benar Kehidupan Gadis Sebagai P#lacur Berusia 16 Tahun Di China Kerana Kesempitan Hidup..

Kesiannya, masih muda dah jual badan... 



Cerita bergambar ini mengenai seorang gadis kecil yg cantik bernama Ah-V . Ah V umur 16 tahun dengan pakwenya Xiaowu (berumur 28, dipenjarakan dua kali total 5 tahun, pengangguran )

Zhao Tielin adalah seorang jurugambar dokumentari. Dia mengambil foto-foto pelacur desa Cina. Untuk membangun kepercayaan dengan para pelacur, Zhao menjadi teman mereka. Zhao sangat miskin pada waktu itu seperti pelacur, sehingga mereka percaya padanya secara perlahan-lahan.


Setelah lama bergelumang melayan nafsu lelaki

Ah-V akhirnya hamil tanpa diketahui siapa yg telah hamilkan dia.Ini kerana dia masih baru dalam bidang ini dan selalu mengalah dengan pelanggan yang enggan memakai kondom

 Ah-V memilih jalan gugurkan kandungan

Dia sudah hamil empat bulan dan dia tidak ada duit untuk gugurkan kandungan.Doktor kata dia janin dah besar sangat.

Kerana Ah-v tidak ada duit membayar bilik ,mereka meletakkan dia di lorong belakang dengan tabung digantung pada pagar seperti tali pengikat anjing

Ah-V berkali2 disuntik semasa pembedahani, dia menghabiskan semua duit simpanan Ketika dia meninggalkan klinik merasa sedih dan lemah, gadis-gadis lain semua tertawa di belakang punggungnya dan menyebutnya "gadis bodoh"

kadang-kadang ada jer pelanggan yang membayar dengan duit palsu.Ah-V yang berasal dari kampung tak pernah bersekolah senang-senang je ditipu lelaki kurang ajar
Kalau bisnes baik..Ah V suka bersiar-siar seperti remaja lain
 sering pakwenya meminta duit dari Ah-V " mana duit !!" Teman lelaki yang tak pernah bekerja membuatkan dia menanggung makan dan minumnya.
 Ketika Xiaowu ucapkan Ah-V: ". Aku mencintaimu, aku akan menikahimu" cuma rayuan palsu, tapi Ah-V merasa bahagia dan selamat tika mendengar kata-kata ini.

 sedang proses tawar menawar
Ah-V meminta pelacur lain Ah-Lan untuk memeriksanya kerana dia khawatir telah terkena penyakit kelamin
 Kadang-kadang Teman lelakinya terpaksa mengusir "pelanggan" yg tidak bayar berpatutan
 Ah-V gembira jika bertemu pelanggan yg hensem

jika ia mendapat 13 pelanggan dalam sehari dia boleh mendapat duit lebih.tapi terkadang ia jadi sangat lemah bahkan tdk sanggup bangun dari tempat tidur setelah melayanipelanggan seramai itu 

 Sering pakwenya pukul Ah-V kalau kurang pelanggan
 hari itu dia tdk mendapatkan pelanggan dia pun menangis, Ah V hanya lah seorang gadis kecil yang terpaksa menjadi dewasa terlalu cepat.


Bersalahkah dia? Menjadi mangsa kerakusan dunia....

COMMENTS

Loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: Kisah Benar Kehidupan Gadis Pelacur Berusia 16 Tahun Di China
Kisah Benar Kehidupan Gadis Pelacur Berusia 16 Tahun Di China
https://1.bp.blogspot.com/-ntQBzU2N5WE/VCuPMfRw1NI/AAAAAAABbGk/jvTZNZtnv2o/s1600/2014-10-01_131941.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-ntQBzU2N5WE/VCuPMfRw1NI/AAAAAAABbGk/jvTZNZtnv2o/s72-c/2014-10-01_131941.jpg
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2016/05/kisah-benar-kehidupan-gadis-pelacur.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2016/05/kisah-benar-kehidupan-gadis-pelacur.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy