.

Hantaran RM1 Juta Menarik Perhatian Netizen

SHARE:

Sebelum ni pernah viral pasal wang hantaran tak cukup, gara-gara tu juga lah majlis perkahwinan terpaksa dibatalkan.. Keadaan menjadi l...


Sebelum ni pernah viral pasal wang hantaran tak cukup, gara-gara tu juga lah majlis perkahwinan terpaksa dibatalkan.. Keadaan menjadi lebih teruk bila pihak keluarga pengantin lelaki dan perempuan saling bercakaran di dalam masjid, memang jadi riuh rendah lah masa tu.. Miss tengok video tu pun sampai menggelengkan kepala jer..

Semalam tersebar pulak beberapa keping gambar pasangan pengantin dan gambar wang hantaran yang telah menarik perhatian netizen di laman sosial.. Wang hantaran tu telah menjadi bualan hangat netizen kerana bernilai RM 1 juta! Ternganga mulut Miss lihat cek yang bernilai RM 1 juta tu, kaya betoii si lelaki tu yer!

Wanita tu dapat menawan hati anak raja mana lah yer?? Jeles Miss! Hiiihi.. Untunglah badan dapat wang hantaran sebanyak tu dari si suami, sayang betul si suami kat wanita tu yer.. Majlis nikah dorang pun simple jer, dibuat di masjid pulak tu.. Tapi tak tahu lah kalau majlis resepsi tu akan diadakan secara besar-besaran pulak nanti, betul tak??

Namun.., bila tersebarnya gambar-gambar menarik perhatian macam tu, apalagi pelbagai lah reaksi dari netizen.. Korang mesti dah biasa dengan keadaan macam ni, orang sekarang kan suka viralkan sesuatu..

Ada jer benda menarik, pasti akan disebarkan.. Lepas tu pakat ramai-ramai mengeluarkan pendapat masing-masing, tapi kebanyakkannya tu akan menjadi pengkritik tak bertauliah lah..

Begitu juga lah dengan kes ni, ramai jer yang mengkritik pasangan tu.. Ada yang mengatakan tu cek tu tak ada nilai, hanya nak menunjuk-nunjuk jer pun dan macam-macam lagi lah sindiran yang dilemparkan kepada pasangan tu.. Tapi kalau betul pun si pengantin lelaki tu bagi wang hantaran sebanyak tu, tak apa lah kalau pihak lelaki tak rasa terbeban atau saja nak menghadiahkan sebanyak tu kepada si isteri.. Betul tak??

Beginilah bila menjadi perhatian umum, mulut orang bukannya boleh ditutup.. Bila dorang dah penat bercakap, dorang berhentilah.. Walau macam mana pun, Miss harap hubungan pasangan tu kekal lama lah yer! Jangan kawen hantaran sejuta, lepas tu bertahan setahun jer! Korang pulak jangan jeles sangat, dah rezeki dorang.. Hihiihi.. - MissHana/Utaranews.com


COMMENTS

loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: Hantaran RM1 Juta Menarik Perhatian Netizen
Hantaran RM1 Juta Menarik Perhatian Netizen
https://1.bp.blogspot.com/-OEDPGRl9YA4/Vz17pxPhq_I/AAAAAAAATQU/KuqeBdxXFc4n7XiQlxOBXt_UVdlIlYE8gCLcB/s640/bn.png
https://1.bp.blogspot.com/-OEDPGRl9YA4/Vz17pxPhq_I/AAAAAAAATQU/KuqeBdxXFc4n7XiQlxOBXt_UVdlIlYE8gCLcB/s72-c/bn.png
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2016/05/hantaran-rm1-juta-menarik-perhatian.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2016/05/hantaran-rm1-juta-menarik-perhatian.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy