.

Kisah Benar, Foto Gadis Malaysia Menjadi Pelakon Porno Terkenal Di Israel?

SHARE:

Tak sanggup nak tengok lama-lama, rosak lah agama disebabkan manusia yang berperangai macam setan dan sundal ini! TENGOK VIDEO P@RNO D...


Tak sanggup nak tengok lama-lama, rosak lah agama disebabkan manusia yang berperangai macam setan dan sundal ini!

TENGOK VIDEO P@RNO DIA KAT BAWAH SEKALI TU ATAU DI SINI Kisah Benar, Foto Gadis Malaysia Menjadi Pelakon Porno Terkenal Di Israel? 

Gambar minah itu mula tersebar di laman sosial Facebook dan menarik perhatian ramai. 


Tahu kenapa menarik perhatian ramai?? Yang akan buat korang lebih terkejut itu, minah ini dikatakan seorang perempuan Melayu u’olls! Huh, biar betul??

Lagi satu kalau korang nak tahu, minah itu dikatakan sudah berkahwin dan masih berstatus isteri orang, tetapi dia sanggup jual diri dengan berlakon video lucah di Tel Aviv, Israel..

Berdasarkan sumber yang Miss dapat, wanita itu dikenali sebagai Aadila.. Video lucah yang dilakonkannya dah mula tersebar di media sosial. 



Memalukan nama Malaysia jer! Sanggup pergi ke luar negara semata-mata untuk berlakon aksi lucah, dia fikir orang Malaysia tak akan dapat tahu??



Hei! Zaman sekarang dah canggih dan pelbagai teknologi dah ada, lebih-lebih lagi semua pakai Internet jer. 



Lagi lah mudah tersebar meluas! Bila seseorang dapat satu cerita panas macam tu, pasti akan berkongsi di laman sosial.. Betul tak??

So, bila dah berkongsi ini, lagi lah memudahkan cerita tu tersebar meluas.. Apa-apa pun, perangai perempuan itu memang memalukan dan layak dihukum rejam sampai mati! Menjatuhkan maruah seorang perempuan jer dengan berkelakuan tak senonoh macam tu!! 

Sumber
Utaranews.com

COMMENTS

loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: Kisah Benar, Foto Gadis Malaysia Menjadi Pelakon Porno Terkenal Di Israel?
Kisah Benar, Foto Gadis Malaysia Menjadi Pelakon Porno Terkenal Di Israel?
https://2.bp.blogspot.com/-iQaL26mgSCI/Vtem97IaIGI/AAAAAAAAFfY/Ou-dHiIBKIA/s640/blog%2Bpic.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-iQaL26mgSCI/Vtem97IaIGI/AAAAAAAAFfY/Ou-dHiIBKIA/s72-c/blog%2Bpic.jpg
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2016/03/kisah-benar-foto-gadis-malaysia-menjadi.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2016/03/kisah-benar-foto-gadis-malaysia-menjadi.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy