.

Video: Pekerja Pakistan Ditumbuk Akibat Kacau Wanita Tempatan

SHARE:

PADAH tunjuk aksi seksual kepada wanita tempatan, seorang lelaki warga asing menerima ‘habuan’ apabila ditampar dan disepak oleh abang ma...

PADAH tunjuk aksi seksual kepada wanita tempatan, seorang lelaki warga asing menerima ‘habuan’ apabila ditampar dan disepak oleh abang mangsa dalam sebuah rakaman video yang jadi viral baru-baru ini.

Menerusi video berdurasi selama empat minit yang dimuat naik sendiri oleh pelaku di dalam visual, Sir Azri, beliau turut tampil memberikan penjelasan tentang tindakannya itu.
Menurut Sir Azri, kejadian itu berlaku pada 29 haribulan dan antara mangsa yang dikatakan menjadi mangsa gangguan seksual adalah adik perempuannya sendiri.
Dia yang juga merupakan penulis blog terkenal yang dikenali PAPA GOMO berkata, tindakannya itu dilakukan bagi mengelakkan sebarang perkara buruk tidak diingini daripada berlaku pula kepada adik-adiknya yang lain.
Aku bukan samseng tapi aku lelaki yang merupakan seorang Abang kepada adik adik Aku. Dah tu takkan aku nak biar benda tak elok berlaku kepada Adik Aku lepas tu baru Aku nak menangis macam Pondan?” kata Sir Azri
abam sado
Isu video yang viral Aku penumbuk dan terajang lelaki pekerja asing. Cerita yang sebenar untuk makluman semua agar kau orang faham :
4 perempuan, 2 orang adalah adik perempuan aku. Sweet sweet or main mata tu biasa pada aku sebab tu lumrah kegatalan orang lelaki. Tapi kalau dah buat aksi melampau dengan kelakuan tak senonoh maka itu sudah melampau dan seharusnya diberikan pengajaran.
Bukan tidak percaya pada pihak Polis tetapi masa yang panjang dan dengan keadaan hari ini yang mana agak susah untuk mengheret pekerja warga asing ini ke balai Polis dan silap silap kes tidak dibawa ke muka pengadilan. Malah lebih teruk lagi pekerja warga asing lari balik ke negara mereka dan kes jadi NFA.
Jadi aku selaku Abang membuat tindakan sendiri yang pada aku pengajaran perlu diberikan kepada pelaku yang membuat gangguan seksual.
Jadi pada 29 hb aku pergi jumpa dengan semua pekerja warganegara asing yang mana 2 orang adik perempuan aku dan 2 orang lagi kawan adik perempuan aku membuat aduan tentang gangguan seksual yang mereka alami.
1 lelaki warganegara Indonesia, 1 lelaki warga negara Bangladesh dan 1 lelaki warganegara Pakistan. Turut sama 1 lelaki Penduduk Sementara bertindak selaku supervisor kepada 3 pekerja.
Aku susun semua pekerja dan mintak adik perempuan aku dan kawan nya buat pengecaman yang mana membuat gangguan seksual. So dalam video tu semua boleh tengok aku tidak membuat apa apa tindakan tanpa usul periksa melainkan melakukan mengikut proses keadilan dalam menentukan suspek yang membuat gangguan seksual.
Pekerja warganegara Pakistan yang dicam oleh 2 orang adik perempuan aku dan 2 orang lagi kawan perempuan adik aku. 4 orang buat pengecaman dan atas sebab itu aku buat apa yang aku selaku Abang perlu buat.
Tak perlu aku nak ulas panjang kerana memang aku tak kawal emosi memberikan beberapa das penampar, penumpuk dan terajang kepada pekerja warganegara Pakistan itu. Dan akhir sekali aku minta pekerja warganegara Pakistan itu balik.
Pada waktu kejadian juga ada 3 orang rakan lelaki aku dan 1 orang adik lelaki aku dan juga 2 orang anak saudara aku. Kalau Aku ni jenis harok semua sekali Aku panggil pijak tetapi tu bukan cara aku sebab Aku buat atas kewajipan Aku selaku Abang kepada yang lain.
Jadi kalau kata tindakan aku tu salah maka benarlah ianya salah kerana mengambil tindakan tidak mengikut saluran undang undang. Tetapi selaku Abang dalam membela adik perempuan aku yang berumur 21 tahun, 23 tahun dan dua orang lagi kawanya berumur 23 tahun dan 20 tahun aku berbangga sebab setidak tidaknya aku melaksanakan tanggungjawap sebagai seorang Abang dan juga seorang lelaki.
Aku pun lelaki, pernah mengurat perempuan, kenyit mata, sweet sweet, ejas sikit sikit tetapi tidak lah sampai keterlauan seluk tangan dalam seluar pegang ko** aku dan usap te*** aku pamerkan aksi ghairah 18sx semata-mata nak ngorat perempuan.
Dan pada aku tak kira warganegara asing atau rakyat Malaysia sekalipun jika ianya gangguan seksual ianya tetap salah. Ini bukan tentang warganegara asing tetapi ini adalah GANGGUAN SEKSUAL yang perlu kita tolak serta ambil tindakan yang sepatutnya.
Aku bukan samseng tapi aku lelaki yang merupakan seorang Abang kepada adik adik Aku. Dah tu takkan aku nak biar benda tak elok berlaku kepada Adik Aku lepas tu baru Aku nak menangis macam Pondan?
Netizen di media sosial rata-ratanya memuji tindakan Azri yang menjalankan “kawat cam”  terlebih dahulu bagi mengesan suspek yang merupakan warga Pakistan itu.
Bagaimanapun, aksi yang dipaparkan oleh Azri mungkin agak melampau namun siapa sahaja boleh tahan apabila melibatkan keselamatan ahli keluarga.. betul tak?
Video terbabit sehingga kini dipertonton melebihi sejuta tontonan dan menerima lebih 25,000 ribu perkongsian di laman Facebook. – MYNEWSHUB.CC

COMMENTS

Loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: Video: Pekerja Pakistan Ditumbuk Akibat Kacau Wanita Tempatan
Video: Pekerja Pakistan Ditumbuk Akibat Kacau Wanita Tempatan
http://i2.wp.com/www.mynewshub.cc/wp-content/uploads/2016/02/papaa.png?w=700
https://i.ytimg.com/vi/RAGM1kyB8OM/default.jpg
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2016/02/video-pekerja-pakistan-ditumbuk-akibat.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2016/02/video-pekerja-pakistan-ditumbuk-akibat.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy