.

Teguran Berani Lelaki Kepada Perempuan Yang Suka Pakai Ketat

SHARE:

Lambakan media sosial yang sedia ada ini sememangnya baik untuk kehidupan sekarang, kerana dengan ada nya benda ni semua, korang dapat ber...


Lambakan media sosial yang sedia ada ini sememangnya baik untuk kehidupan sekarang, kerana dengan ada nya benda ni semua, korang dapat berhubung dengan kawan-kawan dan tahu perkembangan diorang.. 

Selain daripada tu, korang jugak dapat tahu tentang isu semasa yang terjadi.. Tapi masalahnya sekarang,ada segelintir perempuan yang suka memuatnaik gambar yang tidak senonoh dan agak menarik perhatian.. 

So, kalau ada perempuan-perempuan yang jenis macam tu kat sini.. Kami nak minta korang beri perhatian sekejap..

Ini ada satu teguran dari seorang lelaki buat perempuan di luar sana yang suka memakai pakaian ketat-ketat sehingga menampakkan susuk badan, dan suka memuat naik gambar di laman sosial seperti Instagram dan Facebook, mungkin ini dapat membuatkan korang sedar.. 

Berpakaian ketat adalah salah satu kesilapan besar korang, lepas itu memuat naik pulak gambar tu di laman sosial.. Kalau korang nak tahu, ada sesetengah lelaki ni diorang tak dapat nak kawal nafsu diorang ni..

Kadang-kadang dengan hanya memandang gambar-gambar korang yang berpakaian ketat tu pun diorang dah berahi, termasuk lah gambar perempuan yang bertudung.. Korang tau tak?? 


Yela, perempuan bertudung pun tak terlepas berpakaian ketat dan menggiurkan.. Betul tak?? 

Bayangkan lah gambar-gambar atau video yang korang memuatnaik di laman sosial tu, ada lelaki yang tak dikenali buat ‘stok’ diorang untuk melempiaskan nafsu.. Menakutkan tak??? 

Apa yang diperkatakan oleh mamat ini ada betulnya, cuma sesetengah perempuan je yang degil dan tak nak ambil peduli pasal adab berpakaian ni.. Korang pun tahu kan, lelaki tak dapat lari untuk memandang perempuan yang seksi lalu dihadapan mereka.. 

Tipu lah kalau lelaki itu tak pandang perempuan seksi depan dia, kan?? Tak kira lah perempuan itu berbadan besar atau kurus, bertudung ataupun tidak.. 

Korang baca lah apa yang dikatakan mamat itu diatas, dan fahamkan betul-betul.. Mungkin korang akan ‘insaf’ nak berpakaian ketat lagi selepas ini..

Lagi satu kami nak ingatkan, berpakaian ketat ni adalah salah satu punca terjadinya kes rogol. 


Read more: http://www.kamithemedia.com/2016/01/teguran-berani-lelaki-kepada-perempuan-yang-suka-pakai-ketat_19.html#ixzz41GPQVbKj 
Under Creative Commons License: Attribution 
Follow us: kamithemedia on Facebook

COMMENTS

Loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: Teguran Berani Lelaki Kepada Perempuan Yang Suka Pakai Ketat
Teguran Berani Lelaki Kepada Perempuan Yang Suka Pakai Ketat
https://3.bp.blogspot.com/-nRZx2eMrmGU/VpzsD6kbwhI/AAAAAAAARkw/lFgGE5x6sKk/s1600/perempuan%2Bseksi%2Bbaju%2Bketat.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-nRZx2eMrmGU/VpzsD6kbwhI/AAAAAAAARkw/lFgGE5x6sKk/s72-c/perempuan%2Bseksi%2Bbaju%2Bketat.jpg
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2016/02/teguran-berani-lelaki-kepada-perempuan.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2016/02/teguran-berani-lelaki-kepada-perempuan.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy