.

"Tahan ye sayang, sikit je lagi..." - Kisah Malam Pertama Pasangan Pengantin Baru

SHARE:

Kisah Benar: "Tahan ye sayang, sikit je lagi..." - Kisah Malam Pertama Pasangan Pengantin Baru | Sepasang pengantin tengah ber...


Kisah Benar: "Tahan ye sayang, sikit je lagi..." - Kisah Malam Pertama Pasangan Pengantin Baru | Sepasang pengantin tengah bersiap untuk hari persandingan mereka..Tiba2 Kasut pengantin perempuan tak muat…

Mereka dah tak tahu nak buat camna..sebab lagi 1 jam nak bersanding..pastu si adik pengantin perempuan memberitahu kakaknya yang dia boleh meminjam kasut dia…..

Tapi kasut tu tak muat..kerana terpaksa,dia pakai jugak kasut tu..sakit,pedih semua dia rasa..tapi terpaksa la dia tahan sebab harini hari penting dia..

Bila malam,pasangan tu masuk la ke bilik tidur…perkara pertama yang dia nak buat ialah bukak kasut yang ketat itu.Dia meminta Suaminya membukakan kasut itu..

Disebelah bilik pengantin itu,ada Ahli keluarga mereka yang tengah curi2 dengar..Tiba2 mereka terdengar suara pengantin perempuan mengerang kesakitan..

..pastu pengantin lelaki menjerit,

Oshh!!!Ketattnyaaaaaaa!

Keluarga pengantin perempuan berkata,Ha..Kan saya dah cakap,Anak saya tu masih dara lagi.. Pastu mereka terdengar pulak pengantin lelaki berkata,

Yang satu lagi ni pasti lebih ketat…Tahan ye Sayang,Sakit sikit je tu…

Kedua-dua keluarga pengantin pun terkedu. Errr…. jahanam ko jantan, depan belakang pun disapunya!..hahahah…

COMMENTS

loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: "Tahan ye sayang, sikit je lagi..." - Kisah Malam Pertama Pasangan Pengantin Baru
"Tahan ye sayang, sikit je lagi..." - Kisah Malam Pertama Pasangan Pengantin Baru
https://1.bp.blogspot.com/-29RiXLyjmjk/Vr_wQ4UhV0I/AAAAAAAARXE/BLRfcHYSA4M/s640/kisah.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-29RiXLyjmjk/Vr_wQ4UhV0I/AAAAAAAARXE/BLRfcHYSA4M/s72-c/kisah.jpg
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2016/02/tahan-ye-sayang-sikit-je-lagi-kisah.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2016/02/tahan-ye-sayang-sikit-je-lagi-kisah.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy