.

Status Berani Mati Gadis Ini Rela Di Pancut Dalam Kerana Cinta?

SHARE:

#Trending #Kisahbenar "aku bengang betul dengan bf aku,,nak mengorat awek lain je,,nk tau ape aku buat kt dia? aku bg dia pch dara aku...

#Trending #Kisahbenar "aku bengang betul dengan bf aku,,nak mengorat awek lain je,,nk tau ape aku buat kt dia? aku bg dia pch dara aku,,pastu biar dia pan**t dlm aku,," - Nurul Suhimi

Astagafirullah!!! Status Berani Mati Gadis Melayu Bertudung Ini Rela Di Pancut Dalam Kerana Cinta?  


Utaranews.com - Astagfirullah al azim!! Membimbangkan melihat anak-anak muda sekarang ini bila terlampau bebas bergaul tanpa batasan antara lelaki dan perempuan.. Si gadis pulak kalau bercinta sanggup menggadaikan maruah dan merelakan si jantan meratah tubuh badan..

Itu lah orang selalu kata, disebabkan cinta, orang jadi bodoh! Termasuk lah minah di atas ini, Miss baca status yang di muat naik Nurul Suhimi ini, mengucap panjang lah u’olss!

Speechless bila dia kata dia serah diri kepada teman lelaki dia untuk menghalang jantan itu cari perempuan lain.. Bodohh sungguh lah! Kau ingat kau serah dara kepada jantan itu, dia tak akan tinggalkan kau ke?? Kau ingat dia akan setia kepada kau sorang je ke??

Memang tak lah!! Apa yang kau buat tu bagi dia puas lagi ada la.. Bila-bila masa je dia akan tinggalkan kau, tau tak?? Sebab dia dah dapat apa yang dia nak! Bengong! Lagi satu, bangga pulak ye muat naik status beritahu satu dunia yang dia dah tak ada dara tanpa ada hubungan yang sah dengan jantan itu..

Good job! Minah itu dah ‘berjaya’ tunjukkan pada satu dunia yang dia seorang gadis macam mana.. Lepas ini kalau ada orang kutuk dan maki hamun, tak perlu lah nak mempersoalkan kenapa ye! Nanti kalau dah kahwin dengan lelaki lain, si suami tanya masih ada dara ke tak?? Baru lah nak gelabah dan teringat kembali kisah silam.. Bodoh punya perempuan.. - MissHana

COMMENTS

loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: Status Berani Mati Gadis Ini Rela Di Pancut Dalam Kerana Cinta?
Status Berani Mati Gadis Ini Rela Di Pancut Dalam Kerana Cinta?
https://2.bp.blogspot.com/-qN3Wcjlykvc/Vsh7bmQ3qmI/AAAAAAAARiY/M85dS8l28mU/s640/peca.png
https://2.bp.blogspot.com/-qN3Wcjlykvc/Vsh7bmQ3qmI/AAAAAAAARiY/M85dS8l28mU/s72-c/peca.png
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2016/02/status-berani-mati-gadis-ini-rela-di.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2016/02/status-berani-mati-gadis-ini-rela-di.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy