.

Memalukan!!! Gadis Bertudung Ajak Teman Lelaki 'Main' Di Rumahnya Bila Mak Pak Tiada

SHARE:

Astagfirullah hal azim! Begini ke perangai remaja sekarang di media sosial?? Teruknya cara diorang menggunakan aplikasi yang berguna s...


Astagfirullah hal azim! Begini ke perangai remaja sekarang di media sosial?? Teruknya cara diorang menggunakan aplikasi yang berguna seperti Twitter, Instagram dan facebook dengan memenuhi benda yang tak berfaedah.. Sedih betul melihat cara diorang, seperti orang yang tak berakal dan tak pandai membawa diri..

Mudah betul terpengaruh dengan unsur-unsur yang negatif.


. Lihat saje lah minah ini, tanpa segan silu memuat naik status yang boleh dibaca semua orang.. Sekali gus dengan tweet itu telah menjatuhkan maruah dia sendiri di laman sosial.. Miss Rasa macam bangang je baca tweet yang dimuatnaik minah ini..



Bangga pulak itu minah ini muat naik status di Twitternya yang berbunyi begini.. Miss rasa nak pergi lempang pipi dia bertalu-talu sehingga dia sedar dan dapat berfikir dengan waras!

‘Saya dengan awak boleh berzina kat rumah saya bila mak bapak saya tak ada.. Jangan risau, jiran saya semua tak kisah pasal orang..’

‘Itu lah awak, lain kali nak berzina tanya lah saya mana port elok, kalau dah kantoi begini tak ke haru??..’  

Dik, kenapa lah ko jadi begini dik?? Ko tak ada maruah ke?? Apa yang seronok dan bangga sangat dapat berbuat begitu.. Begitu ke cara remaja sekarang kalau nak memuat naik status?? Biar status itu nampak gempak walaupun menjatuhkan maruah korang sendiri ye..

Wahai remaja diluar sana fikir-fikirkan lah masa depan korang dan mak bapak korang sama.. Jangan terlampau seronok dan leka dengan ‘hiburan’ di dunia, jaga lah diri dengan sebaik mungkin.. 

Elakkan diri daripada gejala sosial yang tak sihat seperti pergaulan bebas, dadah dan sebagainya.. Jangan sampai korang menyesal lepas ini dah tak ada guna.. MissHana/Utaranews.com


COMMENTS

loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: Memalukan!!! Gadis Bertudung Ajak Teman Lelaki 'Main' Di Rumahnya Bila Mak Pak Tiada
Memalukan!!! Gadis Bertudung Ajak Teman Lelaki 'Main' Di Rumahnya Bila Mak Pak Tiada
https://3.bp.blogspot.com/-grxYM-iiQuo/VrdX09MYthI/AAAAAAAARLQ/vVkFzD-3whQ/s640/mak.png
https://3.bp.blogspot.com/-grxYM-iiQuo/VrdX09MYthI/AAAAAAAARLQ/vVkFzD-3whQ/s72-c/mak.png
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2016/02/memalukan-gadis-bertudung-ajak-teman.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2016/02/memalukan-gadis-bertudung-ajak-teman.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy