.

KERANA TERPAKSA AKU RELAKAN !! Kisah Sebenar Isteri Serang Majlis Kahwin Suaminya Diceritakan Semula Oleh Wanita itu

SHARE:

KERANA TERPAKSA AKU RELAKAN !! Hari2 yg datang aku lupa hari apa, bape hari bulan semua aku lupa tapi Nama mu Aku tak pernah lupa waha...

KERANA TERPAKSA AKU RELAKAN !!
Hari2 yg datang aku lupa hari apa, bape hari bulan semua aku lupa tapi Nama mu Aku tak pernah lupa wahai suami. Hari ni 15/02/2016 genap 4 bulan kau tinggalkan aku. Kalau nak di ikut dlm sijil nikah aku tgk td dah jatuh ***** . AllahuAkbar. . 

Hari ni merupa kan hari terakhir aku menjadi isteri mu Sayang.
Kenapa semua ini terjadi dalam perkahwinan kita. Kenapa ?? Kebahagian kita tak dapat diungkap kan dgn kata2, kau pergi tinggal kan aku tnpa khabar. Dan pengakhiran nya sungguh menyayat hati. Pedih nya tak terkata, luka nya smpai mati akn terus terukir.

Wahai lelaki yg bergelar suami, percaya lah aku tak pernah melupa kan kamu. Rasa sayang rasa rindu tak pernah hilang hingga kan hari ini.

Tak mungkin aku akn berjumpa dgn kamu dgn senyuman sperti hari2 aku menyambut kepulangan mu balik kerja.

Sayang, percaya lah. Setiap hari aku tunggu di dpn pintu, dr 15/10/2015 hingga kan hari ni. Pintu sentiasa setia menunggu mu mcm tu jgak lah hati aku dgn harapan kamu akan pulang.
Hingga kan hari ini kamu tak juga pulang. .

Kenapa org ke3 perlu ada dalam hubungan kita, kenapa ? Apa salah dan dosa ku, ap klbihan dia dan apa kurang nya aku. .

2 Tahun 5 bulan 10 hari usia perkahwinan kita. Sungguh aku jaga perkahwinan kita ingin kan kebahagian hingga ke syurga Jannah. Maaf kan aku kerana tak dapat pertahan kan rumah tngga kita. Rumah tangga kita hancur kerana org ke3 yg tak berhati perut yg snggup melihat rumah allah hancur.
Hari ni merupa kan hari terakhir aku menjadi isteri Mu sayang.

Kepada Perempuan yg bernama NOR SHAHIDA BINTI TOHAIR terima kasih kerana datang menghancur kan rumah tangga aku. Aku tak pernah kenal siapa pon engkau sebelum ni. Aku tak bermusuh dgn kau tp kenapa kau balas dendam dgn mngahncur kan rumah tangga aku. Terima kasih kerana bg penderitaan pada aku..

Kepada Mu sayang.

Dengan rela hati aku lepas kan kau pergi pada perempuan yg kau ingin kan. Demi kebahagian mu, Pergilah sayang. . Pergi lah..

Aku lebih rela hidup menderita dari berkongsi kasih sayang.. Aku berjanji setiap saat ni aku xkan lagi mucul dpn mata mu. Tatap lah wajah isteri baru mu. Walau pon perit aku akn terima.

Wahai suami, lepas kan lah aku dgn cara baik. seperti mana kau ambil aku pulang kan lah juga dgn cara baik pada mak abah aku. . Aku masih ada mak abah masih sihat lagi tak salah kalau datang pulang kan aku cara baik.

Untuk hari terakhir bergelar isteri..
Kepada suami dan perempuan yg merampas kebahagian aku terima kasih sgt2 kerana kamu berdua dh berjaya derita kan hdup aku. untuk suami jaga lah isteri baru mu seperti mana engkau jaga aku dlu. , bahagia kan dia seperti mana kau bahagia aku dulu. Untuk perempuan yg merampas kebahagian aku skrg giliran kau pula ambil alih tempat ku. . Jgn bina kebahagian atas penderitaan org lain.

Cuba lah untuk bahagia, Ada sebab kenapa allah pisah kan aku dgn suami, ada sbb yg tertentu kenapa Allah Ta'ala uji kehidupan aku. Terima kasih ya Allah kerana masih lagi mengasihi aku. Kepada insan yg selalu mndoa kan ayu tak kira lah di mana pun anda semua, terima kasih sgt2. Ayu baca semua komen2 awk semua . . Terima kasih awk semua.

Kepada insan yg selalu komen bkn2 terima kasih juga, ayu xmarah pon. Kita cuma xrasa, cuba ambil hati ayu letak pada hati korang msti korg meraung minta kluar. Tak apa, komen la apa pon ayu tak marah..
‪#‎kepada‬ suami berbahagia lah.

#kepada manusia bergelar perempuan 
tolong lah fahami isi hati aku bagaimana derita nya apabila kebahagian nya dirampas.

‪#‎untuk‬ saya, tidur lah. Pejam kan mata. Anggap lah semua ni mimpi dan mainan tidur. In shaa Allah bahagia menanti mu kelak.

COMMENTS

Loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: KERANA TERPAKSA AKU RELAKAN !! Kisah Sebenar Isteri Serang Majlis Kahwin Suaminya Diceritakan Semula Oleh Wanita itu
KERANA TERPAKSA AKU RELAKAN !! Kisah Sebenar Isteri Serang Majlis Kahwin Suaminya Diceritakan Semula Oleh Wanita itu
https://2.bp.blogspot.com/--Fjb80hjMJc/VsPOY9EfCiI/AAAAAAAARdY/qGQyhmUMaNw/s640/v.png
https://2.bp.blogspot.com/--Fjb80hjMJc/VsPOY9EfCiI/AAAAAAAARdY/qGQyhmUMaNw/s72-c/v.png
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2016/02/kerana-terpaksa-aku-relakan-kisah.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2016/02/kerana-terpaksa-aku-relakan-kisah.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy