.

Sayu, luahan hati Fiza Elite selepas perceraian kali kedua

SHARE:

Perceraian kali kedua Fiza Elite dengan bekas suami, Adam AF, akhirnya Fiza meluahkan rasa hati menerusi Instagramnya. "Sy rasa dah...



Perceraian kali kedua Fiza Elite dengan bekas suami, Adam AF, akhirnya Fiza meluahkan rasa hati menerusi Instagramnya.

"Sy rasa dah tiba masanya utk sy bercakap tentang apa yg semua diluar sana pertikaikan pasal sy.hari demi sy tengok makin bnyk yg komen pasal aurat...pasal nampak leher...kenapa sy diceraikan...padan dgn muka sy kena cerai...jendul lah...dahi luas lah....mcm2 lg lah. Tak perlu utk sy beri penjelasan dan pertikaikan dlm insta ni,sy tahu bnyk yg diluar sana tak suka dgn sy,benci dan...mcm2lah.tak semua org suka kita dan suka apa kita buat.ada jer yg tak kena. Sy pun hidup mcm manusia biasa,cari rezeki dimuka bumi Allah ini.sy mencari rezeki yg halal demi utk menyara keluarga sy,terutama Mama sy setelah sy kehilangan Papa sy tahun lepas.Apatah lg skrg ni sy hidup sendiri,perlu cari duit sendiri tanpa minta pd siapa2.sy perlu bekerja keras utk keluarga sy terutama anak2 dan mama.

Fiza

"Sy dilahirkan seorg diri,sy akan mati pun seorg diri & sy akan disoal pun seorg diri.sy tahu apa yg sy buat.sy hanya manusia biasa....sama mcm diluar sana.sy bukan malaikat.sy tak suka hidup berpura2.benci dgn hipokrit.apa yg semua tengok dan nampak,itulah sy....tak perlu utk pertikaikan kenapa itu,kenapa ini. Sy tahu diri sy,setiap apa yg terjadi adalah diatas keizinan nya juga.kalaulah sy perlu fikir dan dengar kata org,siapa agaknya yg nak bayar rumah sy? Nak bayar kereta sy? Api air astro phone bill minyak tol makan ubat ....mcm2 lglah..sy rasa mau sy xboleh hidup kalau fikirkan kata org.

"Sy harap apa pun yg sy buat lepas ni jgn dipertikaikan lg...kalau agak2 tak suka dgn sy,jgn follow! Instagram ni bukan utk kita menjauh,tujuan utama utk mendekatkan artis kegemaran dgn peminat...tetapi skrg bnyk sgt mulut2 diluar sana yg lebih lancang bersuara dan memberi pendapat.sy terima tp fikir dulu sblm beri komen....takde manusia dlm muka bumi ni nak buat jahat...takde manusia yg nak masuk neraka.kalau boleh semua nak masuk syurga! Sy cuma bersuara utk hak sy ....ini adalah kerja sy...takperlu dipertikaikan kenapa dan mengapa.apa yg semua nampak.itu adalah sy!," luahan hati Fiza yang dipetik menerusi Instagramnya.

Pun begitu, keadaan sebenarnya tidak siapa pun mengetahuinya. Sama-samalah kita doakan kebahagiaan dan kesejahteraan hidup untuk haluan hidup mereka masing-masing.

Sumber http://www.mediahiburan.my/trending/luahan-hati-fiza-elite-selepas-perceraian-kali-kedua-1.475529

COMMENTS

Loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: Sayu, luahan hati Fiza Elite selepas perceraian kali kedua
Sayu, luahan hati Fiza Elite selepas perceraian kali kedua
http://www.rotikaya.com/wp-content/uploads/2014/04/Fiza-Elite-Tidak-Mahu-Kisah-Rumahtangga-Menjadi-Pengetahuan-Awam-ROTIKAYA-1000x666.jpg
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2016/01/sayu-luahan-hati-fiza-elite-selepas.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2016/01/sayu-luahan-hati-fiza-elite-selepas.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy