.

BENGANG Dengan Tindakan Fynn Jamal, Peminat Dedah Sikapnya Yg Sebenar. Tak Sangka Rupanya..

SHARE:

Dah agak dari dulu lagi.Patutlah memang langsung tak minat dia ni. Rupanya macam ni sikap sebenar dia. Siapa-siapa pun akan bengang k...

Dah agak dari dulu lagi.Patutlah memang langsung tak minat dia ni. Rupanya macam ni sikap sebenar dia.

Siapa-siapa pun akan bengang kalau Fynn cakap macam tu. Padan lah muka kau bila peminat ramai dah bengang.


Penyanyi lagu popular, Arjuna Beta, kini sekali lagi menjadi bualan netizens apabila kisahnya dan "Ibu Sambal" tersebar secara meluas.

Semuanya bermula apabila satu keratan perbualan Whatsapp menjadi viral.

Melalui perbualan Whatsapp itu, difahamkan seorang individu mendakwa Fynn Jamal meniru produknya yang bernama Ibu Sambal.

"Hari tu ada jumpa kak Fynn. Saya beritahu dia pasal produk saya. Lepas tu Kak Fyn cakap dia nak try sampel", tulis individu di dalam perbualan tersebut yang kemudiannya berkata dia memberi sampel untuk Fynn Jamal.

"Tup2 saya tau dia buat sambal produk. Yang paling sakit hati apabila dia namakan produk dia Ibu Sambal juga. Sama macam produk saya", dakwa individu itu.

Apa yang lebih memeranjatkan, individu di dalam perbualan itu turut mendakwa dia ada menghubungi sendiri Fynn Jamal namun mendapat jawapan : "Sorry dik, dalam bisnes ni sape cepat dia dapat".


Setelah di selidik di Instagram Fynn Jamal, sememangnya dia ada menjual produk sambal. Di dalam satu gambar di instagram, beliau menulis : "op. sori sori. tak perasan ibusambal dah trademark. sori sori. so xpe. demi menjaga hati semua pihak, saya dengan ini menukar nama produk ini kepada #kepalasambal atau lebih mesra dipanggil #bapaksambal."

Selain itu, menerusi posting terbarunya di Instagram, Fynn Jamal turut membuat beberapa pencerahan mengenai perkara tersebut.

Menurut Fynn, dia telah menukar nama produknya secepat mungkin selepas mengetahui tentang perkara itu dan turut menangkis beberapa dakwaan di dalam keratan mesej terbabit.


Isu ini menjadi perbincangan hangat di media sosial dan juga forum-forum hiburan seperti Forum Cari sehingga beberapa 'tread' dibuka khusus untuk isu tersebut.


Apa-apa pun, diharap agar pihak-pihak yang terlibat dapat menyelesaikan perkara ini secara baik.

Susulan itu, ramai netizen yang pernah berurusan dengan Fynn Jamal dedah sikapnya yang sebenar:


COMMENTS

Loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: BENGANG Dengan Tindakan Fynn Jamal, Peminat Dedah Sikapnya Yg Sebenar. Tak Sangka Rupanya..
BENGANG Dengan Tindakan Fynn Jamal, Peminat Dedah Sikapnya Yg Sebenar. Tak Sangka Rupanya..
http://4.bp.blogspot.com/-kX72gvzxFQQ/VqBMp6_kGPI/AAAAAAAANe0/Wc6Mx1rPD3U/s1600/Untitled-3.png
http://4.bp.blogspot.com/-kX72gvzxFQQ/VqBMp6_kGPI/AAAAAAAANe0/Wc6Mx1rPD3U/s72-c/Untitled-3.png
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2016/01/bengang-dengan-tindakan-fynn-jamal.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2016/01/bengang-dengan-tindakan-fynn-jamal.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy