.

BAPAK KACAK GILER! Inilah foto wajah sebenar suami muda Sheeda yang tersingkar di Minggu ke-4 program Gegar Vaganza

SHARE:

Ramai yang terkejut baru-baru ini dalam program Gegar Vaganza apabila Rashidah Hamid, 51, atau nama komersialnya Sheeda Dangdut mengucapkan ...

Ramai yang terkejut baru-baru ini dalam program Gegar Vaganza apabila Rashidah Hamid, 51, atau nama komersialnya Sheeda Dangdut mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran buat suaminya, Sukri Hashim yang ke-30. 

Bercakap dengan suami Sheeda, sebenarnya dia berumur 34 tahun pada tahun ini. 

"Biasalah atas pentas, masa tu mungkin nak sebut 30-an tetapi tak terkeluar," ujar Sukri ringkas. 

Pun begitu, sesuatu yang menarik hendak diperkatakan adalah diam tak diam sudah hampir 10 tahun Sheeda berkahwin dengan suaminya ini yang jarak umur antara mereka adalah 17 tahun. 

"Alhamdulilah, kehidupan bersuami muda adalah seperti orang lain juga sebab suami tak pernah bayangkan yang dia muda, tak pernah cakap fasal umur, semua itu tak berlaku dalam hidup. Dalam perkahwinan, saya amalkan respek, hormat dan tidak memperlekehkan sebab saya pandang dia sebagai suami. Itu cara yang saya pupuk dari awal perkahwinan.


"Jika dulu anak-anak tak setuju tetapi sekarang dah boleh terima sebab mereka tahu, suami boleh jaga saya. Janjinya jaga saya sampai akhir hayat. Itu katanya," ujar Sheeda tentang rahsia perkahwinannya.

Sheeda turut memberitahu bahawa walau apa pun berlaku, walau dicemuh, suaminya itu akan sentiasa bersama.

"Saya tahu dia yang lebih tertekan sebab saya tak baca komen-komen di sosial media tetapi suami yang baca. Jadi dia yang lebih menerima tekanan sebenarnya. Syukur dan terima kasih Allah kerana berikan dia sebagai suami," ucap Sheeda lagi.

Sumber: Mediahiburan

Mari saksikan foto wajah sebenar suami muda Sheeda kat bawah sekali ni. Klik SINI untuk lihat foto-foto terbaru suami Sheeda yang paling hmmm.



COMMENTS

Loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: BAPAK KACAK GILER! Inilah foto wajah sebenar suami muda Sheeda yang tersingkar di Minggu ke-4 program Gegar Vaganza
BAPAK KACAK GILER! Inilah foto wajah sebenar suami muda Sheeda yang tersingkar di Minggu ke-4 program Gegar Vaganza
http://2.bp.blogspot.com/-6P1huX_fqAU/VkP0I5FOvPI/AAAAAAABJqo/Tj-qtaLozw0/s1600/sheeda%2Bgegar%2Bvaganza.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-6P1huX_fqAU/VkP0I5FOvPI/AAAAAAABJqo/Tj-qtaLozw0/s72-c/sheeda%2Bgegar%2Bvaganza.jpg
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2015/11/bapak-kacak-giler-inilah-foto-wajah.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2015/11/bapak-kacak-giler-inilah-foto-wajah.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy