.

'Mak Kau Tu Bodoh! Bagi Bercinta Dengan Orang Asing Buat Apa?!'

SHARE:

Video seorang lelaki memarahi pasangan muda berdurasi 2 minit 17 saat di dalam kedai serbaneka, 7 Eleven ini tersebar di laman sosial. ...


Video seorang lelaki memarahi pasangan muda berdurasi 2 minit 17 saat di dalam kedai serbaneka, 7 Eleven ini tersebar di laman sosial. 

Difahamkan, lelaki di dalam video tersebut adalah warganegara Nepal yang bekerja di Malaysia. Manakala pasangannya pula gadis Melayu berasal dari Kelantan, bekerja di sebuah pusat beli belah di Pulau Pinang. 

Menurut pengadu, pasangan terbabit dilihat bercium dan berpelukan di luar kedai tempat kejadian. 

Melihat tindakan yang tidak sopan itu, lalu dia menegur pasangan terbabit. Namun tidak diendahkan menyebabkan dia merakam dan menegur pasangan berkenaan.

Berdasarkan video, lelaki terbabit menjelaskan bahawa mereka hanya sekadar berkawan dan dalam perjalanan pulang ke rumah masing-masing.

Bagaimanapun, pengadu memberikan amaran keras kepada lelaki itu agar tidak bermain cinta dengan wanita tempatan.

"Kau jangan kurang ajar tau. Ini Malaysia tau. Kau datang sini, kacau perempuan Malaysia. Sekali lagi aku nampak, mati korang. Sini kitorang punya geng ramai tau. Lu orang warga asing tau, orang luar. Lu tak tahu orang sini macam mana, orang Melayu macam mana. Sekali lagi nampak, angkat pergi balai polis," kata pengadu.

Gadis itu menjelaskan bahawa hubungan mereka itu diketahui oleh ibu bapanya.

"Mak kau tu bodoh! Bagi bercinta dengan orang asing buat apa??" katanya lagi.

Malangnya, netizen mengkritik tindakan pengadu yang bercakap besar serta menghina agama Hindu.

"Bodoh! Kalau tegur, tegur baik-baik, kenapa nak ungkit Hindu minum arak?" kata Karthikeyan Ramasamy.

"Amboi yang tukang sound ni pun. Sembang jangan tinggi sangat. Bahasa itu jagalah sikit. Tak payahlah sampai panggil mak orang lain bodoh. Pasal dia peluk cium itu, kalau benda itu betul memang la patut kena tegur," kata Muhammad Husaini. - THEHYPEMEDIA.COM

COMMENTS

Loading...
Name

Agama Dunia Hartanah Hiburan Informasi Isu Semasa Jenayah Kantoi Keluarga Kesihatan Kisah Benar Lawak Ngeri Pelik Pertanian Politik Santai Seram Sukan Teknologi Tips & Petua Video Viral
false
ltr
item
BeritaHarian.Net: 'Mak Kau Tu Bodoh! Bagi Bercinta Dengan Orang Asing Buat Apa?!'
'Mak Kau Tu Bodoh! Bagi Bercinta Dengan Orang Asing Buat Apa?!'
http://3.bp.blogspot.com/-mXYQ176qSdI/VfzvFgZRqbI/AAAAAAAAqlI/9KyiG3Je6bQ/s1600/1.png
http://3.bp.blogspot.com/-mXYQ176qSdI/VfzvFgZRqbI/AAAAAAAAqlI/9KyiG3Je6bQ/s72-c/1.png
BeritaHarian.Net
http://www.berita-harian.net/2015/09/mak-kau-tu-bodoh-bagi-bercinta-dengan.html
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/
http://www.berita-harian.net/2015/09/mak-kau-tu-bodoh-bagi-bercinta-dengan.html
true
4646952093338796827
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy